سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در دعا هنگام باران خواستن گفت : ] خدایا ما را سیراب ساز به ابرهاى رام به فرمان ، نه ابرهاى سرکش خروشان [ و این از گفتار فصیح عجیب است ، چه او ابرهاى با رعد و برق همراه با بادها و آذرخشها را به شتران سرسخت همانند فرموده است ، که بار از پشت بیفکنند و در سوارى دادن سرکشى کنند ، و ابرهاى تهى از رعد و برق ترسناک را به شتران رام تشبیه کرده است که شیرشان را به آرامى مى‏دوشند و به آسانى بر پشتشان نشینند . ] [نهج البلاغه]
 
شنبه 97 اردیبهشت 1 , ساعت 2:47 عصر
\??آقای روحانی گفته است: "ما دشمن و بدخواه داریم. در منطقه و جهان، در ابرقدرت‌ها بدخواه داریم، باید به فکر آن هم باشیم اما نباید خیلی فکر خود را به آن مشغول کنیم."

"ما باید خودمان را اصلاح کنیم، اساس خودمان هستیم."

??آقای حسن روحانی، رئیس جمهور، در جلسه‌ای با مدیران دولتی گفته است که اولویت جمهوری اسلامی ایران باید اصلاح امور باشد و هرچند که باید به فکر دشمنان خارجی بود، این مساله نباید "خیلی" فکر مقام‌ها را مشغول کند.

??او از "پرونده‌سازی" انتقاد کرده و گفته است اگر 40 سال پس از انقلاب 1357 رفتار حکومت با مردم "بدتر شده پس مسیر این انقلاب نادرست است."

??آقای روحانی گفته است: " اگر مردم از ما راضی بودند، اگر ما در نظرسنجی فهمیدیم که آنان امسال نسبت به سال گذشته، از حکومت، حاکمان، دولت، مدیران، مسئولین به خاطر اخلاق و رفتار، ادب آنها راضی تر شدند، پس ما موفق هستیم."


<      1   2   3   4      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ