سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشمها، پیش قراولان دلهایند . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 فروردین 31 , ساعت 4:27 عصر
??محمدرضا تابش، نماینده مجلس و خواهرزاده محمد خاتمی، از قول رئیس جمهور پیشین ایران می‌گوید که  رهبرمساله آزادی میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی را به شورای عالی امنیت ملی ارجاع داده است.


پنج شنبه 97 فروردین 30 , ساعت 11:23 عصر

پیشینه تحقیق همه پژوهش ها و تحقیقات مرتبطی است که در گذشته دور و نزدیک در ارتباط موضوع پژوهش شما نوشته شده است مسائلی که در دنیای علم و پژوهش مطرح می شود و محقق در آن باره دست به تحقیق می زند ممکن است به اشکال مختلف برای دیگر محققان نیز اتفاق افتاده باشدحال اگر شما نیز بتوانید به آن تحقیقات دسترسی داشته باشید و با مطالعه و داشتن تفکر انتقادی به بررسی و موشکافی مراحل آن بحث بپردازید در حقیقت به غنای بحث خود افزوده اید و گاه باعث می شود راه رفته را تکرار نکنید.(منابع ا.پ)


سه شنبه 97 فروردین 28 , ساعت 6:40 عصر

سندروم شئی درخشان به عارضه ای اطلاق می شود که یک فرد یا افراد یک سازمان، چنان مقهور پدیده سیاسی و اجتماعی می شوند که فراموش می کنند که قرار بوده برای سازمان خود هدفگذاری و برنامه ریزی کنند و سازماندهی و کنترل عملیات داشته باشند.به نظر می رسد، این واژه بعد از آن به  عرصه بازار سرمایه کشور راه یافته که تعدادی از فعالان بازار سهام به مبحث مذاکرات  هسته ای بیش ازحد لارم وزن قائل شده اند که در اینصورت، موضوع مذاکرات هسته ای در بازار سهام به شئی درخشان تبدیل شده است.

سندروم به عبارت دیگر:

سندروم به معنی مجموعه ای از علائم بیماری است که به توسط پزشک مشاهده میشود و یا به توسط بیمار احساس میشود.کلمات سندروم و بیماری در بعضی قسمت های طب بجای یکدیگر بکار میروند ولی برای بعضی بیماری ها از همان ابتدای کشف شدن لفظ سندروم بکار برده میشود. معمولا وقتی چند علامت همراه یکدیگر در بیماری دیده میشود و کسی که متوجه آن شده نمیتواند علت خاصی برای بروز آن علائم بیابد به مجموعه آن علائم سندروم میگوید.بسیاری از بیماری ها را در ابتدای کشف سندروم نامیده اند. علت بعضی از آنها بعدا کشف شده (مانند سندروم داون) ولی نام سندروم همچنان برای آنها بکار برده میشود.( "دکتر مهرداد منصوری")


سه شنبه 97 فروردین 28 , ساعت 6:30 عصر

 منطق فازی یا Fuzzy Logic در سال 1965 توسط دکتر لطفی زاده معرفی شد.منطق فازی در واقع میگه که یه گزاره لزومی نداری یا درست باشه یا غلط (صفر باشه یا یک) ممکنه مثلا یه گزاره 0.7 درست باشه!درکش یه مقدار در ابتدا سخته! بگذارید یه مثال بزنم، شما از دوستتون می پرسید بنظرت حسین بلنده یا نه؟ دوستتون جواب میده ایییی، بلند نیست اما کوتاه هم نمیشه بهش گفت! اما در منطق باینری (یا منطقی که اکثر ما باهاش تو کامپیوتر آشنا هستیم) هیچ وقت برای یه گزاره همچین جوابی نمیده.توی منطق فاری ما میگیم اگه قد مساوی یا بلند تر از 175 بود بگو بلند اگه کوتاه تر بود بگو کوتاه! اما آدم اینطوری نیست منطقش مثل مثال قبلی که زدم.


جمعه 97 فروردین 24 , ساعت 12:47 عصر
دوستان عزیز و همراهان همیشگی وبلاگ شاهزاده ابزورد امروز صد و دومین سال روز به دنیا آمدن پیر ابزورد ساموئل بکت کبیر است و من طبق سنت دوازده ساله وبلاگ این روز را به شما تبریک عرض می کنم.باشد که روزی هام و کلاو و استراگون و ولادیمیر،پوتزو،لاکی،وینی و ویلی و هنری و گراپ و جو و...یکجا گرد هم بیایند و برای آمدن گودو دعا کنند...


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ