سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوش خویی، محبّت به بار می آورد و دوستی رااستوار می کند . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 92 مهر 28 , ساعت 11:30 صبح
در این پست پاتوق یو نرم افزار Tapatalk را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم . Tapatalk به کمک شما خواهد آمد و مرور انجمن‌ها را روی موبایل از هر زمان ساده‌تر می‌کند. Tapatalk محتوای اصلی و مورد نیاز شما در یک انجمن را به فرمی که دیدن آن برایتان مشکلی ایجاد نکند و خواندن مطالب برایتان آسان‌تر باشد محیا می‌کند. اگر از کاربران فعال یک یا چندین انجمن هستید این نرم‌افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید 2.0 و بالاتر نیاز دارید.
یکشنبه 92 مهر 28 , ساعت 11:30 صبح
 یکی از قدرتمندترین و شناخته شده ترین نرم افزارهای امنیتی کامپیوتری هم اکنون برای اندروید عرضه شده است بدون شک avast! Mobile Security میباشد. این اپلیکیشن که همانند برخی از نسخه های پی سی خود به صورت رایگان عرضه شده است می تواند امنیت را به خانه اندروید شما دعوت کند . شما با نصب  avast می توانید از اطلاعات شخصی تان به وسیله اسکن های خودکاری که این نرم افزار انجام می دهد محافظت کند . قرار دادن یک فایروال قدرتمند ( این قابلیت تنها در گوشی های روت شده می باشد ) می تواند کنترل تمامی بخش ها را زیر نظر گرفته و باعث افزایش امنیت شما شود .
یکشنبه 92 مهر 28 , ساعت 11:30 صبح
معمولا شما توسط فید ها میتوانید به راحتی به محتوای جدیدترین اپدیت های سایت ها و وبلاگ ها دسترسی داشته باشید و بدون مراجعه به سیات یا وبلاگ موردنظر از جدیدترین نوشته هایش آگاهی بیابید. یکی از مزیت های این روش لود بسیار سریع اخرین نوشته ها میباشد چون در فید معمولا عکسها لود نخواهند شد . در این پست نرم افزار gReader Pro که یکی از بهترین ها در این زمینه میباشد را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم. که با وصل شدن به اکانت گوگل شما میتواند فید هایی که در این قسمت شما ذخریه کرده اید به راحتی نمایش دهد.
یکشنبه 92 مهر 28 , ساعت 11:30 صبح
Kii keyboard نام کیبورد جدید و زیبا برای اندروید می باشد که دارای امکانات فراروانی از جمله قابلیت ساپورت زبان فارسی می باشد. این کیبورد دارای اسکین های جالب ، پشتیبانی از 34 زبان دنیا ، قابلیت اضافه کردن تم های سایر کیبوردها نظیر GO و.. می باشد این نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.1 به بالا را داراست.
 
یکشنبه 92 مهر 28 , ساعت 11:30 صبح
| پشتیبانی از گوگل کروم ، فایرفاکس ، Skype و Thunderbird |


آیا سرعت مرورگر فایرفاکس و گوگل کروم شما کاهش پیدا کرده ؟ توسط SpeedyFox تنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازدید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید.مرورگر  موزیلا فایرفاکس ، مرورگری بسیار سریع است . اما به مرور زمان کند میشود . دلیلش هم تکه تکه شدن پایگا ه داده های عمومی است . نرم افزار SpeedyFox برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس می باشد . این نرم افزار رایگان کاملا تست شده میباشد و با عث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش 3 برابری  استفاده از فایر فاکس و کروم می شود .
   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ