سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدای بیامرزد کسی را که . . . برای خوب فهمیدن و استواری بیاموزد [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 97 اردیبهشت 2 , ساعت 10:4 عصر

معمولا واژه«تحقیقت حسابداری»توسط افرادی که با فرآیند تحقیق حسابداری آشنا نیستند بدرستی درک نمی‌شود و اغلب آن را فرآیندی مکانیکی می‌پندارند که در یک محدوه سری بوسیله فردی‌ خارق العاده انجام می‌شود.به هر تقدیر روش هرچه باشد-پیچیده یا مکانیکی-فرآیند انجام تحقیقات حسابداری مستلزم رسیدگی و بررسی‌ منظم یک موضوع یا مسئله است.جهت طبقه‌بندی تحقیقات می‌توان‌ تحقیق حسابداری را در دو دسته اصلی«تحقیق کاربردی»و«تحقیق‌ محض»قرار داد. تحقیق محض در واقع با مجموعه دانستنیهای یک رشته معین از دانش می‌افزاید و در نهایت امکان دارد به‌طور مستقیم یا غیر مستقیم کمکی درحل عملی مسئله باشد.تحقیق کاربردی در حسابداری‌ حول موضوعاتی دور می‌زند که رسیدگی و بررسی آنها دارای اهمیت‌ فوری است.(منابع:مجله:ت.ن)


یکشنبه 97 اردیبهشت 2 , ساعت 9:48 عصر
یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت: 17:12 توسط:به یاد پدر
سلام

خداوند، خانه ای را که در آن عروسی برپا شود دوست دارد و با خانه ای که در آن طلاق صورت گیرد، دشمن است

امام صادق (ع)


پاسخ: 
سلام.ممنون که این حدیث نورانی روگذاشتین.انشاالله که خونه? شماازاون خونه های دوست داشتنیه.
وب سایت   ایمیل
بیشترین آمار طلاق در تاریخ ایران رقم خورد :

یکشنبه 97 اردیبهشت 2 , ساعت 9:39 عصر

 


یکشنبه 97 اردیبهشت 2 , ساعت 9:2 عصر

نقش حسابدار حرفه ای در جوامع امروز نقشی کلیدی و غیرقابل انکار به شمار می رود. حرفه حسابداری به واسطه اینکه تأثیرگذاری فوق العادهای بطور مستقیم یا غیرمستقیم در زندگی افراد جامعه و حیات و بقاء سازمان های خصوصی و دولتی دارد، دارای نقشی متمایز و قابل ملاحظه در میان سایر حرفه ها است. حساسیت این نقش نیاز به تدوین و تبیین آیین رفتار حرفه ای برای حرفه حسابداری و رفتار حرفه ای فعالان آن را به وضوع روشن می سازد. نقش و وظیفه و مسئولیت حسابداران حرفه ای در قبال جامعه ایجاب می کند که آنان اصول عمومی اخلاق حسنه را در همه جنبه ها رعایت و به آیین رفتار حرفه ای منسجمی پایبند باشند تا پذیرش اعتبار و احترام اجتماعی را که لازمه فعالیت در هر حرفه تخصصی است، بدست آورند.(منابع:ح .ر)


یکشنبه 97 اردیبهشت 2 , ساعت 2:23 عصر
??دکترحسن روحانی در اینستاگرام خود نوشت: "رفع انحصار و کمک به تقویت پیام‌رسان‌های داخلی به معنای محدودسازی سایر شبکه‌های اجتماعی نیست. مردم حق انتخاب دارند و می‌توانند توامان در شبکه‌های مختلف اجتماعی فعالیت داشته باشند. دولت دوازدهم از فضای مجازی و امکان دسترسی به برقراری ارتباط مردم حراست خواهد کرد.".


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ