سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ بندگان نزد خداوند سبحان، کسی است که جز در اندیشه شکم و شرمگاهش نیست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 92 مهر 21 , ساعت 10:19 صبح

دانلود کتاب رمان دنیای معماها

رمان دنیای معما ها اثری از جان گادوین نویسنده استرالیایی می باشد که در حال حاضر در سانفرانسیسکو زندگی می کند ایشان تا بحال 11 کتاب انتشار کرده که یکی از بهترین کتاب های آن دنیای معما ها می باشد که توسط فرزام حبیبی اصفهانی به زبان فارسی هم ترجمه شده است.
در میان موضوع هایی که در این کتاب پیرامون آنها بحث شده است، بدون شک برای هریک از خوانندگان چند نام آشنا وجود دارد.نامهایی که غالباً آنها را شنیده و فقط مانند یک افسانه با آن برخورد کرده اند بدون اینکه به دنبال منبع افسانه ی مزبور بگردند و فلسفه ی پیدایش آن را بیابند.

ادامه مطلب/دانلود...




یکشنبه 92 مهر 21 , ساعت 10:19 صبح

دانلود EMDB v1.91 - نرم افزار جمع آوری اطلاعات و پوستر فیلم ها از سایت IMDB

‌سایت بانک اطلاعاتی اینترنتی فیلم (Internet Movie Data Base) با نام اختصاری IMDB در سال 1990 توسط کول نیدهام پایه‌گذاری شد. در این بانک اطلاعاتی آنلاین، اطلاعات فراوانی در مورد فیلم‌ها، بازیگران، مجموعه‌های تلویزیونی، بازی‌های ویدئویی، محصولات Direct - To - Video و برنامه‌های ویدیویی قابل دسترسی است. IMDB همچنین یک سایت رایگان است. این سایت در سال 1998، به شرکت آمازون واگذار شد. در سایت IMDB تا نوامبر سال 2011 اطلاعات بیش از یک میلیون و 854 هزار عنوان فیلم ثبت شده است. همچنین تا تاریخ فوق حدود 4 میلیون و یک صد هزار زندگینامه از شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی جهان گردآوری شده است. اطلاعات این سایت به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی قابل مشاهده هستند. در سال 2002، IMDB سایتی به نام IMDBPro را در کنار خود به کاربران معرفی کرد که شامل اطلاعات حرفه‌ای‌تر در ارتباط با روش‌های تماس با دست‌اندرکاران تهیه فیلم‌ها، عناوینی که در دست تهیه هستند، تاریخ‌ شروع و اتمام فیلم‌های در مرحله تولید و حجم وسیع‌تری از اطلاعات بازرگانی فیلم‌هاست.
IMDB نرم افزاری است که قادر است از سایت معتبر و معروف IMDB، تمامی اطلاعات یک فیلم را جمع آوری کرده و برای شما ذخیره سازی کند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 مهر 21 , ساعت 10:19 صبح

دانلود Logorama 2009 - انیمیشن لوگوراما

در انیمیشن شهر لوس آنجلس به تصویر کشیده
شده است، در حالی که همه کاراکترهای آن لوگوهای شرکت‌ها و مؤسسات معروف را
دارند، ما در این انیمیشن شهری پر از لوگو و نشان تجاری می‌بینیم:
پروانه‌های مایکروسافتی، لوگوی احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه، پنگوئن لینوکس
و ...

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 مهر 21 , ساعت 10:19 صبح

دانلود Foundations of Programming: Software Quality Assurance - آموزش برنامه نویسی، تضمین کیفیت نرم افزار

امروزه ساخت نرم‌افزار های کاربردی (یا برنامه رایانه‌ای) اختصاصی به دلیل روند رو به رشد فن آوری اطلاعات و ارتباطات (IT) در میان تمامی کاربران، جوامع و صنایع مختلف، روز به روز گسترش می یابد و این امر لزوم بکارگیری روش ها و اصول مهندسی نرم افزار در مراحل توسعه، مدیریت و پشتیبانی آن ها را باعث می شود. با این همه برنامه‌نویسی تنها بخشی از فرآیند توسعه? نرم افزار یا برنامه رایانه‌ای است و یکی از بخش های مهم در فرآیند تولید نرم افزار کنترل تضمین کیفیت نرم افزار (Software Quality)  است که بعنوان شاخصی حیاتی برای تولید نرم افزار های با کیفیت بالا بشمار می آید و ضمن بالا بردن بهره وری در تولید نرم افزار ها، به ایجاد نرم افزار های قدرتمند و شکست ناپذیر منجر می گردد.
در دوره آموزشی Foundations of Programming: Software Quality Assurance شما با اصول تضمین کیفیت نرم افزار آشنا می شوید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 مهر 21 , ساعت 10:19 صبح

دانلود Ultimate Factories 2009: S03E13 Camaro - مستند کارخانه های عظیم: کامارو

در اقدامی بی نظیر و برای اولین بار در دنیا، کانال National Geographic تصمیم به تهیه فیلم های مستند از کمپانی های معروف و عظیم و مراحل طراحی، ساخت و تولید مدل های مختلفی از محصولات این کارخانه ها نمود.
در این مجموعه بی نظیر شما با کلیه مراحل تولید یک محصول لوکس از مرحله ورود مواد خام به کارخانه تا مرحله تولید محصول نهایی شامل مراحل طراحی، ساخت، مونتاژ و آزمایش های فنی آن آشنا شده و و مکان هایی را می بینید که شاید هیچگاه اجازه بازدید حضوری از آن ها را نیابید.

در هر قسمت از این مجموعه مستند یک کارخانه معروف معرفی شده و مراحل تولید یکی از محصولات پرطرفدار این کارخانه مورد بررسی قرار می گیرد. در طی هر قسمت مصاحبه های مختلفی با طراحان، مدیران بخش های مختلف و حتی کارگران کارخانه ترتیب داده شده که بسیار جذاب هستند.ا ین سری از برنامه ها علاوه بر جنبه آموزشی سطوح مختلف افراد، بسیار سرگرم کننده می باشد.

جذابیت این محصول بیشتر به دلیل اینکه ساخت محصولات بزرگ و معروف جهان از جمله هلیکوپتر های آپاچی، ماشین های بسیار عظیم ،ماشین فراری، تانک جدید ارتش آمریکا و ... به تصویر می کشد می باشد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ