سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشمها، پیش قراولان دلهایند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 92 شهریور 4 , ساعت 10:11 صبح

دانلود Asphalt 8: Airborne - بازی موبایل آسفالت 8: هوابرد

کمپانی فرانسوی گیم‌لافت که همه آن را به خاطر انتشار بازی‌هایی لذت‌بخش و با گرافیک  بسیار بی نظیر می‌شناسند، پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف، جدیدترین بازی خود از سری بازی‌های اتوموبیل‌ رانی Asphalt را پس از Asphalt 7: Heat منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی‌سازی خود را به همه نشان دهد. همان‌طور که اطلاع دارید سری بازی‌های Asphalt جزو محبوب‌ترین بازی‌های سبک اتوموبیل‌رانی در سرتاسر جهان بوده و همیشه به خاطر گیم‌پلی‌ای خاص و گرافیکی بسیار بالا شهرت داشته‌اند و اکنون برای بار دیگر در هشتمین قسمت از این سری (Asphalt 8: Airborne) باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم‌پلی بهبود یافته هستیم که هر گیمر با هر سلیقه‌ای را مجذوب خود می‌کند. جالب است بدانید که این بازی در ابتدا قرار بود با پسوند Infinity نام‌گذاری شود که بعدها به دلایلی به Airborne تغییر نام داد. در این نسخه از بازی آسفالت با اتومبیل‌ ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که تجربه‌ی آن را برای همه لذت‌بخش خواهد کرد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




دوشنبه 92 شهریور 4 , ساعت 10:11 صبح

دانلود Microsoft Exchange Server 2013 x64 - نرم افزار مدیریت ایمیل ها در سرور

Microsoft Exchange Server یکی از پروژه‌ های بخش تولید Microsoft Server است که امکان ارسال، دریافت و مدیریت Email، تماس ها، تقویم را فراهم می کند و می توان از ابزارهایی مانند Microsoft Office Live Communications Server برای پیام رساندن فوری از آن استفاده کرد، از جمله کاربردهای فراوان Exchange Server قابلیت راه اندازی Public Folder به منظور به اشتراک گذاری ایمیل های دریافت و ارسال شده توسط کابران است. نکته مهم قابلیت تعیین دسترسی کاربران جهت خواندن و یا پاک کردن و ساختن نامه‌ ها و فولدر هاست به صورتی که یک کاربر فقط بتواند ایمیل های خودش یا دیگران را بخواند و پاک کند. از دیگر نکته‌ های قابل بحث قابلیت اتصال چند سرور به یکدیگر و دسته بندی کابران است .
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




دوشنبه 92 شهریور 4 , ساعت 10:11 صبح

دانلود Crazy Kickers - بازی فوتبال حیوانات

صدای غرش حیوانات از جنگل به گوش می رسد، همه حیوانات جهان تیم تشکیل داده اند تا برای مسابقات قهرمانی Crazy Kickers خود را آماده کنند. شما نیز می توانید از میان آن ها یک تیم را انتخاب نموده و بازیکنانش را آموزش دهید تا شاید جام قهرمانی را از آن خود کنید.
چه قوانین خاصی را در زمین باید دنبال کنید؟ حیوانات کدام کشور جام را به خانه خواهند برد؟ و ...
برای یافتن پاسخ سوال هایتان می توانید این بازی فوتبال متفاوت را تجربه کنید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




دوشنبه 92 شهریور 4 , ساعت 10:11 صبح

دانلود مجموعه کتاب با نفوذترین مردم جهان از انتشارات بریتانیکا

انتشارات بریتانیکا ‏نخستین‌بار در سال 1768 در ادینبورگ منتشر شد. این انتشارات قدیمی‌ترین انتشارات انگلیسی‌زبان محسوب می‌شود.در حال حاضر یکی از مهمترین و معتبرترین منابع به زبان انگلیسی به شمار می‌رود که تا به امروز ویرایش و انتشار  کتاب های آن ادامه یافته‌است.
در مجموعه حاضر سعی شده کتاب های این انتشارات معروف با موضوع با نفوذترین (قدرتمند ترین) مردم جهان گردآوری شود.

ادامه مطلب/دانلود...




دوشنبه 92 شهریور 4 , ساعت 10:11 صبح

دانلود Windows XP SP3 x86 Integrated August 2013+SATA - ویندوز ایکس پی، سرویس پک سه همراه با جدیدترین آپدیت ها

(92/6/1) تغییرات:

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا ماه آگوست می باشد و قابلیت شناسایی هارد های ظرفیت بالا و جدید SATA و همچنین نصب بر روی لپ تاپ ها را دارد.

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک 2 این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک 3 روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند. ولی همانطور که می دانید اکثر افراد به خصوص در ایران از نسخه Genuine ویندوز ایکس پی استفاده نمیکنند زیرا اگر بخواهند از نسخه Genuine یا همان اورجینال استفاده کنند باید با قیمت بسیار بالایی آنرا از سوی شرکت مایکروسافت خریداری کنند در نتیجه اکثر افراد از ویندوز کپی شده استفاده می کنند که این امر سبب می شود تا نتوانند آپدیت های جدید ویندوز خود را از سوی شرکت مایکروسافت دریافت کنند زیرا اگر ویندوز به سرور شرکت اتصال یابد Genuine بودن آن مورد برسی قرار میگیرد که اگر ویندوز کپی شده باشد غیر فعال شده و برای فعال نمودن آن باید از روشهای مختلف هک استفاده نمود در نتیجه کسانی که از نسخه های غیر اورجینال استفاده می کنند هرگز آن را آپدیت نمی کنند البته تعدادی اندکی از افراد هم هستند که ویندوزشان Genuine و کاملاً اورجینال است اما برای دریافت فایل های آپدیت جدید از سوی شرکت مایکروسافت نیازمند به سرعت اینترنتی بسیار بالایی هستند که این مسئله هم در ایران خود مشکل بسیار بزگی است.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ